a b c

Yr wyf yn colli'r y teimlad oedd yn bodoli o'r blaen, yr un a wnaeth hynny y gallwn i ddweud rhwng da a drwg, yr wyf am eich gorau. Rwyf wrth fy modd i chi

Helgen har varit underbar, verkligen jätte kul! Spenderades på Styrsö med Villemo & massa annat gott folk.

Ibland får jag sånna hemska känslor eller tankar när det bara är jag och min ensamhet och så kom jag på..
Det jag faktiskt tänker är exakt sånt som hänt sånt man säger "Whatever, man lever bara en gång" åt och ba tänker i nuet och gör det. Det är lite sick faktiskt, jag har inte alltid gjort bra saker i mina dar men mitt motto

In 20 years, you will be more dissapointed by what you didn't do than by what you did

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0