villemo fucking olsson

Du är vackrare än alla stjänor på himlen och när du ler mot mig finns det inget annat att
göra än att le tillbaka. Denna tjejen kan mig utantill.
Innan var jag bara som en liten reserv som flög från sida till sida, fram och tillbaka. men du håller mig alltid nere på marken. Vad som än händer.
Kommer nog sitta här hela dagarna långa och skriva tills mina händer blöder.
För du vet att även om himlen faller ner till mark kommer jag alltid stå brevid dig, no mather what.

Din mun får mig att le.
Dina blick får mig att gråta av glädje.
Dina händer får mig att få gåshud.
Dina armar runt min kropp glömmer jag allt annat.

Gud, ville bara tacka dig för att jag får ha denna person. Som ger mig knäslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0